Re: Verrijken van een Debian-booth in Nederland

op 21-09-14 11:54, Thijs Kinkhorst schreef:
> [...]
> die uit donaties en cd-verkoop voortkomen. Het lijkt me uitstekend om hiervan
> wat geld uit te geven aan bijvoorbeeld:
> - Een vlag en/of tafelbanier met het Debian-logo, om ons duidelijk herkenbaar
> te maken;
> - Een eigen rolbanier.
> - Misschien nog andere dingen?
> Volgens mij moet dit voor een zeer bescheiden bedrag prima mogelijk zijn. Als
> deze dan in NL blijven (misschien wil Geert ze in bewaring houden?) dan zijn
> ze altijd in de buurt als er iets te organiseren valt.

Lijkt me een goede zaak, al weet ik niet echt wat een 'rolbanier' is,
het schijnt "een staand reclamedoek in zelf-oprollende cassette" te
zijn. Interessant is dan wellicht nog wat er op moet komen.

> [...]
>
> Als we iets van merchandise willen aanbieden zou ik in eerste instantie
> suggereren om het in te kopen bij een andere partij die dat al produceeert om
> mee te kunnen liften op productiekosten e.d. Wat t-shirts betreft is dat een
> tijd lang goed gegaan, maar volgens mij eens gestokt. Zijn die nog ergens te
> verkrijgen dat iemand weet?
>
> Iets simpelers en goedkopers als (folie)stickers is wellicht nog makkelijker
> te regelen en worden nu al verkocht door partijen als Debian FR en CH. Daar
> zouden we er bijv om te beginnen 20 kunnen inkopen die we tegen kostprijs weer

Lijkt me een prima zaak.

Als ik me niet vergis dan heeft Joost van Baal zich daar mee bezig
gehouden, misschien doet hij dat nog steeds, of heeft hij nog
onverkochte voorraad.

Wellicht zijn er ook nog anderen met promotiemateriaal, misschien moet
het een beetje bij elkaar worden gebracht.

Als er weinig geld in het potje zit, wil ik eventueel ook wel wat
bijdragen, en er zijn vast ook anderen die wat willen bijdragen.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl