Re: Verrijken van een Debian-booth in Nederland

Hoi Thijs e.a.,

FWIW, er is een officieel Debian Events Team.

De Tshirts zijn ongeveer op.  Ik geloof dat alleen onze vrienden in Zwitserland
nog wat op voorraad hebben; de berg van Steve uit de UK is nogal geslonken.
Als iemand een flinke stapel laat maken, dan is die binnen een maand of zes wel
weer allemaal verkocht.  Zowel op FOSDEM als op T-DOSE gaan ze als warme
broodjes.  100 shirts per jaar raak je makkelijk kwijt, zonder enig financieel
risiso.  En meer ook wel.

Al je ideeen vind ik verder prima.  Tijd om ze uit te voeren: das een ander
verhaal...

O ja, er is ook nog mijn eigen Pet Peeve: De Debian Flyer.  Daar heb ik nog een
stapeltje van liggen.  Update van de TeX sources, en laten drukken van een
nieuw stapeltje kan zeker geen kwaad.  Ook die flyers nemen mensen graag mee.
Ik sta niet helemaal onwelwillend tegenover (financieel, niet qua upload)
sponsoren van die dingen.

Groeten,

Joost