Re: OT: debian-user-dutch mailinglist?

Vincent Zweije schreef:

> Ik schrijf mij wel in.

Er hebben zich via private mail, hier in de groep, en op usenet nu
voldoende mensen gemeld om het een redelijke aanvraag te laten zijn,
vind ik.

Daarom heb ik de aanvraagprocedure gestart:

In de aanvraagprocedure voor een lijst staat dat het op prijs gesteld
wordt als andere geinteresseerden de aanvraag ondersteunen door een
mailtje te sturen naar het bugreport.

Ik zou het dus op prijs stellen als geinteresseerden een mailtje met
bijval (in het Engels) zou kunnen sturen naar 539102@bugs.debian.org.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--