Re: OT: debian-user-dutch mailinglist?

On Tue, Jul 28, 2009 at 12:11:44AM +0200, Ronny Roethof wrote:

> [...]

Ik schrijf mij wel in.

Ik vraag me af of er genoeg verkeer op de lijst zal zijn, maar dat weet
je pas als je het geprobeerd hebt.

Mag ik ook voorstellen dat *als* het niks wordt (een stille lijst),
dat hij dan weer opgeheven wordt, zodat anderen zich niet nodeloos
inschrijven in de ijdele hoop op hulp? Bijvoorbeeld na een half jaartje
of een jaartje?

Ciao.                                                          Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"