Re: OT: debian-user-dutch mailinglist?

Vincent Zweije schreef:

> Ik schrijf mij wel in.

Goed te horen.

> Ik vraag me af of er genoeg verkeer op de lijst zal zijn, maar dat weet
> je pas als je het geprobeerd hebt.

Wat dat betreft ben ik misschien een goeie: ik kom best vaak met vragen
in nieuwsgroepen en mailinglists.
En ik antwoord overigens ook regelmatig op anderen.

> Mag ik ook voorstellen dat *als* het niks wordt (een stille lijst),
> dat hij dan weer opgeheven wordt, zodat anderen zich niet nodeloos
> inschrijven in de ijdele hoop op hulp? Bijvoorbeeld na een half jaartje
> of een jaartje?

Lijkt me een prima idee, aan lege lijsten heeft niemand wat.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/