Re: OT: debian-user-dutch mailinglist?

Geert Stappers schreef:

> Ik vind het een verandering die het uitproberen waard is. Het is namelijk
> de enige manier om er achter te komen of het levensbaar is.

Nu ja, van te voren een beetje polsen of mensen wel lid willen worden
geeft natuurlijk iets aan. Dat is wat ik nu doe. Ik denk dat ik
tenminste 5 mensen wil hebben die ginteresseerd zijn voordat ik het ga
aanvragen. Ik wou nog wat gaan rondvragen in nl.comp.os.linux.overig en
op debian-l10n-dutch.

Voor het aanmelden van een nieuwe mailinglijst wordt het ook "uitermate
geapprecieerd dat verschillende andere geïnteresseerde mensen voor de
nieuwe lijst een e-mail sturen naar het bugrapport om hun interesse te
laten blijken.", volgens: