Re: [debian.nl] sponsor voor jailkit

On Sat, 14 Aug 2004 17:20:29 +0200
Jeroen van Wolffelaar <jeroen@wolffelaar.nl> wrote:

> On Sat, Aug 14, 2004 at 05:04:11PM +0200, Olivier wrote:

> Overigens ben je nu al (veel) te laat voor om een nieuw package in sarge
> te krijgen, het moet nog door NEW heen, en afgezien van de technische
> kant, dient een nieuwe package eigenlijk enkele weken getest te worden
> door sid gebruikers, zo'n gehaast kan alleen maar ongelukken met zich
> meebrengen.

klopt, maar op zich bestaat het .deb package al een half jaar, dus het is
alleen nog nooit getest in Debian, en aangezien er weinig revolutionaire
dingen in zitten zal dat weinig problemen opleveren.

> Bovendien is de kans groot dat NEW niet meer geprocessed
> wordt op tijd om die packages ook nog in sarge te krijgen. James Troup
> is op dit moment druk op een conferentie, maar ik zal 't 'm binnenkort
> eens vragen.

ach, wat niet dat lukt niet, maar als ik niks doe dan komt het er in ieder
geval niet in.

> Die tekst klopt niet meer, je moet idd een lintian override gebruiken.
> Ik zal dat de volgende upload van lintian aanpassen, als ik eraan denk.

okee, dan zal ik daarvoor zorgen!

groeten,
	Olivier