Re: [debian.nl] sponsor voor jailkit

On Sat, Aug 14, 2004 at 05:04:11PM +0200, Olivier wrote:

> nee, zonder een sponsor leek me dat wat voorbarig, maar met de freeze van
> sarge krijgt het nu opeens haast.

Een ITP is om dubbel werk te voorkomen, en moet je filen op het moment
dat je gaat beginnen met packagen. Het is een _intent_ to package.

Overigens ben je nu al (veel) te laat voor om een nieuw package in sarge
te krijgen, het moet nog door NEW heen, en afgezien van de technische
kant, dient een nieuwe package eigenlijk enkele weken getest te worden
door sid gebruikers, zo'n gehaast kan alleen maar ongelukken met zich
meebrengen. Bovendien is de kans groot dat NEW niet meer geprocessed
wordt op tijd om die packages ook nog in sarge te krijgen. James Troup
is op dit moment druk op een conferentie, maar ik zal 't 'm binnenkort
eens vragen.

> setuid moet volgens de lintian documentatie aan de developers van lintian
> worden gemeld als het package Debian in gaat. Dit zal ik ook zeker doen
> als de upload een feit is.

Die tekst klopt niet meer, je moet idd een lintian override gebruiken.
Ik zal dat de volgende upload van lintian aanpassen, als ik eraan denk.

--Jeroen
(hoofd-maintainer van lintian op het moment)

--
Jeroen van Wolffelaar
Jeroen@wolffelaar.nl (also for Jabber & MSN; ICQ: 33944357)