[debian.nl] sponsor voor jailkit

Hoi,

eigenlijk had Joost van Baal al aangeboden om als sponsor op te treden,
maar die heb ik vorige week gemaild zonder reactie (vakantie?), en gezien
de komende freeze van Sarge zou ik toch graag het package jailkit zo snel
mogelijk willen uploaden.

Het package is op 1 test na lintian clean (er zitten setuid binaries in,
maar dat is vereist om de chroot() te doen voor de user). Mijn PGP key is
geckeckt door een aantal DD's. Het package staat hier:

http://olivier.sessink.nl/jailkit/debian/

Zou er iemand anders als sponsor willen optreden?

groeten,
	Olivier Sessink