Re: [debian.nl] sponsor voor jailkit

On Fri, Aug 13, 2004 at 10:44:22PM +0200, Olivier wrote:
> Hoi,
Hallo,

> eigenlijk had Joost van Baal al aangeboden om als sponsor op te treden,
> maar die heb ik vorige week gemaild zonder reactie (vakantie?), en gezien
> de komende freeze van Sarge zou ik toch graag het package jailkit zo snel
> mogelijk willen uploaden.

In debian/changelog vond ik niets van closes ITP, de Intent To Package
melding. Was er eigenlijk een ITP?

> Het package is op 1 test na lintian clean (er zitten setuid binaries in,
> maar dat is vereist om de chroot() te doen voor de user).
Documenteer dat a.u.b. m.b.v. een lintian override file.
Geef expliciet op welke binairies setuid zijn  ( dus geen wildcard )
Je aanwenen om lintian melding te negeren is een slechte gewoonte.

> Mijn PGP key is geckeckt door een aantal DD's.
Och ja, ik heb nog ongecheckte keyslips hier liggen.

> Het package staat hier:
>
> http://olivier.sessink.nl/jailkit/debian/
>
> Zou er iemand anders als sponsor willen optreden?

Sorry   IANADD

> groeten,
> 	Olivier Sessink

Cheers