Re: [debian.nl] dinsdag keysinging in Wageningen

On Mon 12 Jul 2004, Joost van Baal wrote:

> Alleen Vincent Zweije en ik (allebei Debian developers) hebben gezegd
> wellicht te komen.  Hrm, das een beetje weinig resultaat voor een trip
> naar het moeilijk te bereiken Wageningen.  Of komen er nog andere mensen
> die dat niet via de lijst hebben laten weten?

Ik kom denk ik ook wel, op de terugweg (voor mij :-) vanuit Amsterdam.
Ik denk wel dat ik dan wat eerder ben (is daar wat te eten? Of anders in
de buurt?), blijf ook niet zo lang.

Evt. als er iemand van Amsterdam die kant op gaat, dan kunnen die wel
meerijden. Ik denk dat ik rond 19 uur vertrek, in de buurt van
Sloterdijk (prive email voor details).

Paul Slootman