Re: [debian.nl] voorstel voor keysigning in Wageningen

On Thu, 8 Jul 2004 17:54:33 +0200
vzweije@sense.xs4all.nl (Vincent Zweije) wrote:

> Ja leuk! :-)
>
> Dinsdag 13 kan ik wel. Vrijdag 16 ben ik helaas al bezet.

mooi

> Kunnen we daar ergens een hapje eten? Dat scheelt een hoop tijd.

op het busstation staat een snackbar, en in het centrum zijn een heel
aantal restaurantjes, shoarma zaken, etc.

> Hm ja. Nu nog uitvinden hoe ik daar op een doordeweekse avond kom, en
> belangrijker, ook weer wegkom. Ik voel denk ik toch wel meer voor een
> tijd in een weekend.

23:46 gaat de laatste bus richting NS station, maar ik weet niet hoever je
dan nog moet?

weekend kan ook, alleen hebben veel mensen dan al plannen..

doeg!
	Olivier