Re: [debian.nl] HCC dagen

Hoi,

On Mon, Nov 24, 2003 at 11:52:30PM +0100, Christian Luijten wrote:

> Over Unix-gg gesproken, is er iemand lid van HCC?
>
> Ik wel, ben ook lid van de Unix-gg (schijnt) en ik krijg elke maand een
> blad binnen zonder ook maar enig interessant onderwerp voor
> Linux-gebruikers. Ik ben van plan om dit keer naar HCC te stappen en
> eens vragen of er geen mogelijkheden zijn om een interessant blad te
> maken of uit te geven als clubblad voor Linux-leden.  Ik denk dat de
> Unix-gg hier ook blij mee zou kunnen zijn.

Veel locale HCC groepen hebben een GNU/Linux subclubje.
http://www.dse.nl/~linuxhcc/ bijvoorbeeld.  Het HCC publiek blijft tot
nog toe vaak nog disjunct met de typische GNU/Linux gebruikers...

Groeten,

Joost

--
Land, n.: a part of the earth's surface, considered as property.
                        The Thinking Man's Dictionary, Kevin Solway