Re: [debian.nl] HCC dagen

On Mon, Nov 24, 2003 at 11:35:04PM +0100, Vincent Zweije wrote:

> Ja, ik wel. Ach, met die unix-gg en nllgg vermaak ik me vast ook wel. En
> misschien vind ik nog ergens interessante hardware.

Over Unix-gg gesproken, is er iemand lid van HCC?

Ik wel, ben ook lid van de Unix-gg (schijnt) en ik krijg elke maand een
blad binnen zonder ook maar enig interessant onderwerp voor
Linux-gebruikers. Ik ben van plan om dit keer naar HCC te stappen en
eens vragen of er geen mogelijkheden zijn om een interessant blad te
maken of uit te geven als clubblad voor Linux-leden.  Ik denk dat de
Unix-gg hier ook blij mee zou kunnen zijn.

Computer!Totaal vind ik steeds meer een soort ComputerIdee worden, zo
weinig echte technische informatie is er in te vinden die niet ook
ergens anders te vinden is en voor de echte hobbyist ook goed te
begrijpen.

Gr,
Christian