Re: [debian.nl] key revocation

Christian schreef:

> [...]

Mja, nu je het zegt.

Ik ben er tot nu toe altijd vanuit gegaan dat het voor iemand geen nut
heeft te beweren dat andermans e-mail adres van hemzelf is (daarom kan
ik ook signatures op naam+email adres plaatsen). Maar bij het beweren
dat andermans e-mail adres *niet* (meer) van jou is, dat is natuurlijk
wat anders. Je zou zomaar de signatures op andermans e-mail adres kunnen
doen revoken.

PGP is toch best lastig. Toch eens wat harder over nadenken.

Ciao.                                                           Vincent.