Re: [debian.nl] key revocation

Jama schreef:

> [...]

Deze key is gedoemd voor eeuwig rond te spoken. Het is niet anders.

Christian maakt natuurlijk wel een nieuwe key, en zorgt voor zoveel
mogelijk signatures daarop. Die zal het na verloop van tijd wel gaan
winnen van de oude.

Christian weet niet wie zijn key vertrouwt.

Ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden dat zij, die hun signature op
Christians oude key hebben geplaatst, die signature kunnen intrekken,
daartoe aangespoord door Christian in eigen persoon, met identificatie.
Bijvoorbeeld als hij probeert zijn nieuwe key ondertekend te krijgen.

Ciao.                                                          Vincent.