Re: Alia mondo: Gentoo

En sia retposxto de Mardo, la 25-a de Januaro 2005 je 17:38 (+0100), Carlos Enrique Carleos Artime skribis:
> Je 2005-01-25-16-13-27 (+0100), Jean-Charles Salzeber skribis:

> Tion solvi intencas `apt-build' kaj aliaj.

Ne, kun apt-build vi kapablos diri kiel kompili, t.e. diri kiujn opciojn
vi uzos por kompili (CFLAGS), sed vi ne kapablos diri kion kompili
(ekz-e gxeneralan IPv6 kapablecon aux ne)

> Mmmm, kutime miaj amikoj Gentoo-emaj trovas la pakojn de Gentoo malpli
> stabilaj ol la Debian-aj.  Fari pakon ".deb" estas pli malfacila (kaj
> kvalit-certiga) afero ol fari "port"on, cxu por Gentoo cxu por *BSD.

Pri tio, mi estas tro nova por diri ion fidindan, sed mi uzas la
"nestabilajn" pakojn gxis nun senprobleme...

> ... kaj vian Debian-on kvazaw Gentoo (per apt-build, apt-src, ...; aw pkgsrc).

Ne tute :)

> Por ni `libera-programar-zelotoj' gravas ke ne ekzistas
> gentoo-legal posxt-listo nek main/contrib/non-free sekcioj (kiel en
> Debian) nek ACCEPTABLE_LICENSES flago (kiel en NetBSD).  (Bonvolu
> korekti min se mi ne pravas.)

Jes, vi pravas kaj mi tute konsentas... Tamen sxajnas nur problemo de
tempo por ke tiu funkcio estu kreita. Gxi estas jam propono, kaj la teamo
de Gentoo akceptis gxin:
http://www.gentoo.org/proj/en/glep/glep-0023.html

> Ankaw mi, sed pro tempo bezonota por kompili programojn (pli ol unu
> tago por unua instalo, oni diris).

Nu, la plej longa laux mia scio estas KDE, kiu dauxras cx. 20h sur moderna
komputilo... sed mi ne uzas KDE... uf ;)
Jes, cxiamaniere por tia pakojn, oni plu povas uzi antauxkompilitajn
pakojn.

--
Infanoj kaj fisxoj vocxon ne havas