Re: Alia mondo: Gentoo

Je 2005-01-25-16-13-27 (+0100), Jean-Charles Salzeber skribis:

> Poste vi atentu ke apt-get ne ansta??u vian hejm-faritan pakon. Se
> ??isdatigo envenas, vi denove devas el??uti la dosieron, kaj denove ??an??i
> la pak-konstruigan dosieron, ktp...
>
> Tio ne estos eltenebla kun pli ol kelkaj pakoj.

Tion solvi intencas `apt-build' kaj aliaj.

> Alia avanta??o de Gentuo, estas ke la (stabilajn KAJ nestabilajn) pakojn
> estas pli rapide ??isdatigita, ??ar la dependa??oj estas kreitaj la?? via
> nuna sistemo.

Mmmm, kutime miaj amikoj Gentoo-emaj trovas la pakojn de Gentoo malpli
stabilaj ol la Debian-aj.  Fari pakon ".deb" estas pli malfacila (kaj
kvalit-certiga) afero ol fari "port"on, cxu por Gentoo cxu por *BSD.

> ??iamaniere Gentuo kaj Debiano estas rilative similaj, la nura diferenco
> estas ke en Gentuo vi kontrolas kion kaj kiel viaj pakoj kompilas... sed
> vi povas uzi vian Gentuon kiel Debiano uzante nur anta??kompilitaj pakoj
> (sed miaopinie estus stulta).

... kaj vian Debian-on kvazaw Gentoo (per apt-build, apt-src, ...; aw pkgsrc).

> ??u vi komprenas nun, en kio Gentuo estas malsama?

Por ni `libera-programar-zelotoj' gravas ke ne ekzistas
gentoo-legal posxt-listo nek main/contrib/non-free sekcioj (kiel en
Debian) nek ACCEPTABLE_LICENSES flago (kiel en NetBSD).  (Bonvolu
korekti min se mi ne pravas.)

> Tamen Gentuo estas malpli facile instalebla, do mi malkonsilus al
> komencanto.

Ankaw mi, sed pro tempo bezonota por kompili programojn (pli ol unu
tago por unua instalo, oni diris).

> Kontra?? malfeli??oj baro ne ekzistas

 Carlos Enrique Carleos Artime                            ,  GNU.org  ,
 Dep-to de Statistiko kaj Plejbonigiko,                  /             \
           kaj Matematika Didaktiko                     ((__-^^-,-^^-__))
 Universitato de Oviedo                                  `-_---' `---_-'
 Retposhto: carleos@uniovi.es                                \  `  /
 Telefono:  +34 985 181 904                                   ): :(
 Fakso:     +34 985 181 902                                   :o_o:
 Adreso: EUITIG modulo 1 planta 4, 33203 Hispanio              "-"