Re: klavoj che ratpoison (Re: ratpoison)

>M.: > Mi ankaux iam provis dillon. Eble kiam gxi esti disvolvigxi, gxi ne
>M.: > estos plu mirige ridega...

Rapidega hehehe, ne ridega.

>M.:
>M.: Prave, probable char ghi nun ne zorgas pri multaj detaloj, ghi estas
>M.: rapidega...

>M.: > Se oni klavumas C-t+S, la fenestroj split-as, kiel oni malsplitas?
>M.:
>M.: Che mia .ratposionrc "bind space only" ebligas per spaco-klavo, ke la
>M.: nuna kadro estu la nura. Mi ne certas, chu mi shanghis tiun klavon.

Tiu problemo pri gimp en ratpoison, kiu estas simila al problemo pri
xmms, mi havis je unua ekuzo de Ion, nun, mi ne scias kial, mi ne plu
spertas tion. Alemaux por xmms.

>M.:
>M.: Chu vi ekuzas ratpoison nur por provi ghin, aw char vi havas nepotencan
>M.: komputilon kiel mi, aw char vi shatas ghian "filozofion"?

Mi versxajne mi uzos Ion. Ili estas preskaux tute similaj. Tiu supra
labor-menuo de ion por ekzistantaj fenestroj helpetas.

Mi havas pentium tri, 750mhz jam de du jaroj, se mi ne miskalkulas, mi
sxatas gxian filozofion :)

Marcos, mi petas vin verki artikolon pri
ratpoison+ratmenu+keylaunch+io-alia-afero por
http://www.lujz.org/komputilo/ cxu
ne estas interesa temo?

dankon,
Luiz