Re: klavoj che ratpoison (Re: ratpoison)

Marcos Cruz <marcoscm@jazzfree.com>:

> Estas ventumiloj por procezilo kaj por la elektra tranformatoro.

Kolego de mi ĵus aĉetis novan komputilon sen ventumiloj:
http://www.tranquilpc.co.uk/

Jes, en kutima komputilo estas du ventumiloj, kaj cetere la disko
povas fari bruon.

Franck Arnaud iom scias pri silentaj komputiloj. Eble li verku
artikoleton pri tio por Monato ...

> Fakte la kombinon "Ctrl+A" mi opinias unu klavofrapo, ne du. Poste, per
> alia ajna klavo vi povas fari kion ajn.

> Miascie ne, pro la supra klarigo. Chiam necesas la antawklavo, cetere
> same elektebla. Ja "Ctrl+T" estas malkomforte tajpebla: Che Ctrl+A oni
> uzas nur unu manon, provu.

Tamen, premi du klavojn samtempe per unu mano eble estas
malkonsilinda.

Mia maldekstra mano ofte doloras, kaj mi suspektas, ke kulpas mia
tajpado de Ctrl+X kaj Ctrl+S per unu mano. Mi klopodas nun uzi la
dekstran Ctrl por tiaj kombinoj, kvankam estas malpli rapide.

Iam antaŭ jaroj mi akcidente ekhavis la malbonegan kutimon tajpi
Ctrl+V per unu mano. Teruraj doloroj rapide rezultis, kaj mi baldaŭ
nuligis tiun kutimon.

   Q  W  E  R  T  Y
    A  S  D  F  G  H
     Z  X  C  V  B  N