Re: ratpoison

 Saluton,

>M.: Pri pli modernaj mashinoj mi precipe malshatas bruan ventumilon. Amuze?

 Cxu iu scias kiel senventumiligi novan komputilon? Tiu ventumilo estas
 nur por iu ero, kiu eble povas esti sxangxita.

>M.: aliaj tro rudimentas. Lastatempe mi malkovris "dillo", mirige rapidegan
>M.: sed bedawrinde nefinitan, do apenaw uzeblan por ghenerala retumado, chefe
>M.: pro nerekono de Unikodaj signoj nek stilfolioj.

Mi ankaux iam provis dillon. Eble kiam gxi esti disvolvigxi, gxi ne
estos plu mirige ridega...

>M.: Mi estas tiel kontenta, ke mi postnelonge malinstalis chiujn aliajn
>M.: X-fenestrumilojn sen ajna dubo: mi unuafoje certis, ke mi neniam ajn
>M.: bezonos ilin.

Pri ratpoison:

Por iri de fenestro al alia, mi devas
- premi tri klavojn (C-t+n) por sxangxi al la proksima gxis tiu, kiun mi
  volas. tri premoj po sxangxo.
- (aux pli bone) tri klavoj (C-t+w) por malfermi elektilo de fenestro
  kaj poste per klavo sago (al nordo, al sudo). tri premoj plu unu premo
  po sxangxo.

Cxu ne eblas io pli facila? Bona solvo en pluraj fenestromastrumiloj
estas unu premo plu unu premo po sxangxo, ekzemple, C-z, se oni premas
la du klavoj samtempe oni sxangxas fenestron, kaj se oni dauxras
premante Ctrl kaj premadas klavon z, po premo de tiu klavo oni rapide
sxangxas al venonta por sxangxi 10 foje, estas nur 11 premoj
C-z-z-z-z...

Kiam oni agordas per .ratipoisonrc:
"bind j exec io-komando" oni devas klavi C-t+j
Cxu ne eblas iel agordi por ke oni premu nur C-j ?

>M.: Poste mi plu serchadis kaj trovis aldonajhon por ratpoison: "ratmenu",
>M.: simpla programeto kiu ebligas krei lawplache chiajn menuojn por voki
>M.: programojn. Mirinde simpla kaj efika. Tiel, krom voki programon per...

Kiel oni kreas submenuon? menuon oni vokas per skripto, cxu oni kreas
alian skripton por submenio, kiu estas vokata de cxefmenuo?

>M.: Char la klavkombinoj de ratpoison kaj screen estas lawplache
>M.: shangheblaj, eblas samigi ilin por pliefikigo. Tiel mi laboras per
>M.: samaj klavkombinoj en aw mal-en X-sistemo. Pleja efiko.

>M.: Laste: ankaw pri ghenerala Unikodigo mi shatus solvi, sed ankoraw ne
>M.: penis dedichi tempon al tio: ja estus bele labori Unikode per miaj
>M.: kutimaj vim, mutt kaj teksto-retpaghumiloj. Iam mi ekesploros tion.

vim:
Jen klarigoj de bertilo pri instalado de vim 6.1 unikoda.
http://www.bertilow.com/komputo/vim.php?x

Se vi uzos "gvim", vim en propra fenestro, vi bezonos pli nenion, se vi
uzos "vim", vim ene de xterm ekzemple, vi bezonos xterm unikoda:
http://www.lujz.org/komputilo/node8.html

pri mutt:

"apt-get install mutt-utf"
kaj vi devas uzi mutt ene de xterm unikoda
je diskuto pri mutt cxe cxi tiu listo:
http://lists.debian.org/debian-esperanto/2003/debian-esperanto-200304/threads.html

>M.:
>M.: Chu iu el vi konas aw uzas ratpoison kaj screen?

Mi ekkonis ratpoison per via mesagxo, dankon.
Kiel eliri el ratpoison? por povi eniri kiel alia uzanto.
Se oni klavumas C-t+S, la fenestroj split-as, kiel oni malsplitas?

dankegon

>M.:
>M.: Amike
>M.: Marcos