Re: Problemilla de etiqueta

On Tue 12 Feb 2002 10:55, David Martinez CSIC RedIRIS wrote:
> [...]

[...]

[...]

> 	Ahora en serio...lo que haría sería contactar con Chris, a ver si sigue

[...]

	Me contesto, dado que me empiezo a imaginar por qué está tardando tanto...

	Iba a meter un fallo en libkmid, y...me he encontrado con que ya estaba.

	Extraído de http://bugs.debian.org/133171:

From:  <rmurray@voltaire.debian.org>

Package: libkmid
Version: 4:2.2.2-11
Severity: grave

libkmid is uninstallable on powerpc, as is libkmid-alsa

Why on earth stable KDE is build-depending on unstable glib, I don't know.
unstable glib is changing sonames on a regular basis, and should not be
used as a build-depends for something that is stable...

-------------
From: Daniel Stone <daniel@sfarc.net>

Chris is preparing new packages, and he's already implemented this
change locally. It is, however, a gigantic change; he's redoing the
packaging from scratch. Be patient.

--
Daniel Stone						    <daniel@sfarc.net>

	Y resulta que ese «Chris» es nuestro querido Calc.

	Data, yo no haría ninguna NMU, porque probablemente quiera sacarlo todo de
golpe. En todo caso, mete un parche que arregle cada uno de los errores en el
BTS y márcalos como «patch».

	Un saludo,

		Ender.
--