Re: donanım desteğ i ve net-install cd'si

meraba,
recai oktaş cevaplarınız için teşekkür ederim. işlemci amd64 olacak.
uygun kurulum programından kastınız heralde i386 değil de, amd64 için
gerekli cd'yi kullanmak. bi de net-install cd'sini
http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/ adresinden
indirdim,  resmi sitelerden biridir diye indirmiştim.
iyi günler.