Re: donanım desteği ve net-install cd'si

Merhaba,

* Azer Demir [2005-02-13 15:27:51+0200]

    http://d-i.alioth.debian.org/manual/en.i386/index.html
    http://wiki.debian.net/index.cgi?DebianInstallerFAQ

> buna ek olarak, elimde debian sarge'ın bi net-install cd'si var. ben
> serial ata harddiskler için, nForce4 chipsetli ve SLI destekli
> anakartlar için ve GeForce 6600 GT garfik kartı için destek veriliyor mu
> merak ediyorum.

Kurulumu cekirdek 2.6 ile yaparsaniz (acilista 'linux26') sorun cikma
olasiligi daha az olacaktir.  Islemci hakkinda bilgi vermemissiniz.
Eger Amd64 ise buna uygun kurulum programini tercih edin.

> ikinci sorum da, edindiğim debian sarge net-install cd'sinin yanlış
> hatırlamıyorsam non-us olarak çekmiştim ama emin değilim. cd'nin içinde
> de buna dair bilgi bulamadım.bunu nasıl öğrenebilirim.

D-i icin benim bildigim boyle bir non-US CD'si yok.  Gelistirme grubunun
sundugu imajlar disinda birsey _kullanmayin_.  Onlar da surada:

    http://www.debian.org/devel/debian-installer/

    Amd64 icin:
    http://debian-amd64.alioth.debian.org/install-images/