donanım desteği ve net-install cd'si

arkadaşlar meraba,

ben bi süre redhat kullandım. şimdi yeni bir bilgisayar toplıycam ve artık debian kullanmayı düşünüyorum. yalnız alacağım donanımların uyumluluğu konusunda size danışmak istedim. öncelikle donanım uyumluluğu ile ilgili bi liste bulamadım bana bi link verirmisiniz?

buna ek olarak, elimde debian sarge'ın bi net-install cd'si var. ben serial ata harddiskler için, nForce4 chipsetli ve SLI destekli anakartlar için ve GeForce 6600 GT garfik kartı için destek veriliyor mu merak ediyorum.

ikinci sorum da, edindiğim debian sarge net-install cd'sinin yanlış hatırlamıyorsam non-us olarak çekmiştim ama emin değilim. cd'nin içinde de buna dair bilgi bulamadım.bunu nasıl öğrenebilirim.