Re: Kompilacja jądra i syslog

Witam,

Tuesday, December 14, 2004, 9:29:16 PM, you wrote:

> [...]
> aha, nie ładuje ci się, bo zapewne gdzieś brakuje ci pliku.

Ale nie wiem co mogłem zrobic nie tak. Napisałem, że moduły są w
tamtych katalogach i ze robiłem to pokolei jak jest w readme, ale
kernel nie widzi tych modułów. Nawet jak wykonałem polecenie
/sbin/modprobe /lib/modules/2.6.9/modules.pcimap (nie znam sie na
składni polecenia.. po prostu znalazłem w paru googlersach podobną
składnię). Chce zauwazyc ze oba pliki sa na miejscu...

Co do kompilacji kernela, to powinno byc ok, tu jest plik
http://granilith.republika.pl/kernel-2.6.9-v1.conf.txt
(i nie smiac sie ze w 1 jadrze sa 3 rozne muzy... --'')

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons