Kompilacja jądra i syslog

Witam

Posiadam Debian Woody 3.0 kernel 2.4.18 vanilia. Chcę wyminiec na jądro 2.4.28 w związku z tym zmuszony jestem przekompilowac now ejadro. Niestety robie to już po raz dziesiąty z tym samym skutkiem. Tzn udaje mi sie  skopilować , nawet zaczyna startowac i zatrzymuje sie na informacji ze uruchamia syslog i staje system. Dodam tylko że kiedy upgradowałem kernel z 2.2.20 - idepci do 2.4.28 nie miałem takich problemów (nie ladowal modułow ale mam nadziej ze dam sobie z tym rade, a moze tez mala podpowiedz). W czym moze byc problem co robie zle. bardzo prosze o pomoc. Już mnie oczy bola od czytania gogli. Kompilacje przeprowadzam w ten sposób
1.) make menuconfig
2.) zanaczam odpowiedni typ procesora, wybieram wszystkie opcje z Network Quality Service - chce zainstalowac HTB
3.) make clean
4.) make-kpkg --revision=768:jadro.2.4.28 kernel-image
5) dpkg -i kernel-image_jadro.2.4.28_i386.deb
6) nie robie dyskietki starowe, zatwierdzam zmiany w lilo
7)reboot

A potem zatrzymuje mi sie na informacji ze startuje demon syslog i na tym koniec