Re: Kompilacja jądra i syslog

Witam,

Tuesday, December 14, 2004, 12:59:03 PM, you wrote:

[cut]
>(nie ladowal modułow ale mam nadziej ze dam sobie z
> tym rade, a moze tez mala podpowiedz).
[cut]
U mnie to samo, ale czy woody czy sarge, nie ma róznicy (aktualnie
sarge)
Co prawda nie robie metoda debiana, tylko zwykłą tzn:
Dla 2.4.26
make mrproper
make menuconfig (wieberam all)
make dep
make clean
make modules
make moduls install

Dla 2.6.9
tak jak w readme wraz z kernelem. czyli prawie to samo co wyzej, bez
niektorych rzeczy, poniewaz wypisuje ze nie jest potzebne...

Więc jeśli ktoś może powiedziec czemu moduły nie ładują się mimo ze są
w katalogu modutils i są wypisane w /etc/modules (mowa o 2.6.9,
ponieważ ten ostatni został zainstalwoany).

Wiem, że to pytanie bardziej newbe, ale skoro już się przineło w
jednym wątku...
aha, error jaki mi wyskakuje to taki, ze nie ma pliku...

--
Pozdrawiam serdecznie:
mons