Re: garnome (Bylo Re: Gnome - edycja menu)

> No a rzeczy, ktore nie sa czescia Gnome'a, ale uzywaja GTK2, np.
> ... PornView :D

omg co to jes pornview ? :D..
Ale ogólnie to GTK2 ani 1  nie jest kompilowane ..  (notabene pornview
nie wymaga nic gnomowego ).Gtk w ogóle za bardzo z gnomem nic
wspólnego nie ma poza tym że większość programów gnomowych tylko z
tego korzysta.

> To w Debianie te opcje sa wylaczone, czy masz na mysli jakies
> nowe ficzery z Gnome'a 2.8?

> Hmmm... Brzmi zachecajaco, ale chyba poczekam :)

moge tylko polecać - u mnie jest po prostu super.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com