garnome (Bylo Re: Gnome - edycja menu)

Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> writes:

> ja tylko nadmienię że dla posiadaczy gnoma ,warto sobie zainstalować
> cacko o nazwie "garnome". Polega na tym że odpala się prostą aplikację
> która ssie źródła i kompiluje najnowszego (bodajże 2.8) gnoma od razu
> na stację roboczą ze wszystkiem co się wybierze. U mnie gnome dzieki
> temu chodzi ok 20% szybciej. I w ogóle wszystko działa jakoś
> sprawniej.

Czesc!

Dzieki za info! To ja mam kilka pytan w zwiazku z tym cackiem:

1. Rozumiem, ze wczesniej musze odinstalowac Gnoma z paczek i
   zainstalowac sobie to cos ze zrodel? Ani moj apt-cache,
   ani wyszukiwarka na http://packages.debian.org/ nic nie slyszeli
   o garnome :(
2. Ile trwa kompilacja Gnome'a u Ciebie i jaka masz maszyne?
3. A co z zaleznosciami? W jaki sposob moglbym sobie wtedy
   zainstalowac, dla przykladu, gpdf?
4. Czy garnome potrafi tez sam dbac o uaktualnienia zrodel?

Pozdrawiam,

P.