Re: garnome (Bylo Re: Gnome - edycja menu)

Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> writes:

> ehh.. trudno mi odpowiedzieć na te pytania. polecam stronkę domową
> garnoma.  Pewnie można zrobić paczkę debową ,ale ja tego nie
> próbowalem. Po prostu kompilowało sie podczas ssania.

Ale nie masz zadnych gnome'owych pakietow zainstalowanych APT-em,
bo wszystko, co ma zwiazek z Gnomem zostalo zassane i skompilowane
przez garnome'a?

> 2.Podane jest na stronce że na pentiumie 3 650 ze 128 mega ramu
> bodajże 2-3 godziny.. mi się w to wierzyć nie chciało to sprawdziłem u
> siebie na dwoch maszynach
> -Athlon 2.2 Thoroughbred 800 Mb Ram - 1 godzina
> -Celeron 530 Mendocino 128 Mb Ram - 3 godziny
>
> no fakt że się za długo (jak na całego gnoma) nie kompiluje.

Podejrzewam, ze na moim Sempronie 2300+ z 512MB RAM-u to by trwalo
troche dluzej niz 1h, ale da sie to przezyc, zwlaszcza jesli zapuszcze
garnome'a w nocy :D

> 3. nie mam pojęcia co z zależnościami. osobiście doinstalowuje sobie
> różne rzeczy i wszystko chodzi git

Doinstalowujesz garnomem, nie APT-em?

> 4. nie.. raczej nie dba ,chociaż jestem swieżutko po instalce i trudno
> mi powiedzieć jeszcze cokolwiek o tym. Na prawde polecam stronke
> --->  http://cipherfunk.org/garnome/

Moge tam zerknac, ale szczerze mowiac nie jestem przekonany czy za
20-procentowe przyspieszenie Gnome'a warto tak mieszac w systemie...
Rozsadniejszym wyjsciem wydaje mi sie Gentoo niz Debian + garnome.

Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,

P.