Re: garnome (Bylo Re: Gnome - edycja menu)

On Fri, 10 Dec 2004 14:24:34 +0100, Paweł Tęcza <ptecza@debianusers.pl> wrote:

> Ale nie masz zadnych gnome'owych pakietow zainstalowanych APT-em,
> bo wszystko, co ma zwiazek z Gnomem zostalo zassane i skompilowane
> przez garnome'a?

Tak - wszystko zo normlnie aptem miało by "gnome" w nazwie.

> Podejrzewam, ze na moim Sempronie 2300+ z 512MB RAM-u to by trwalo
> troche dluzej niz 1h, ale da sie to przezyc, zwlaszcza jesli zapuszcze
> garnome'a w nocy :D

może troszeczkę :) - proszę spać spokojnie :P

> Doinstalowujesz garnomem, nie APT-em?

ogólnie zainstalowałem garnoma i nie musze nic instalować :P w nim
jest raczej wszystko. Trzeba poszukać opcji zrobienia Deba moim
zdaniem.

> Moge tam zerknac, ale szczerze mowiac nie jestem przekonany czy za
> 20-procentowe przyspieszenie Gnome'a warto tak mieszac w systemie...
> Rozsadniejszym wyjsciem wydaje mi sie Gentoo niz Debian + garnome.

nie chodzi nawet o przyspieszenie. Nie chodzi o to że Gnome ładował
sie 30 s ,a teraz łąduje się ok 5, raczej o to ,że jest duuużo fajnych
opcji. Zawala o dziwo mniej pamięci w ramie, na prawde jest ładniutki
i ogólnie dużo by jeszcze mówić.
Ogólnie nowiutki jest (2.8 a można instalować 2.9).

Jedyna rzecz która mi tylko nie pasuje to chyba to że wszystko sie
kompiluje i a nie instaluje z paczki. Może gdzies tam była opcja do
deba ale nie zauważyłem..

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com