Re[3]: apache i public_html dla userow

Witaj bieniu,

W Twoim liście datowanym 10 grudnia 2004 (10:26:02) można przeczytać:

bg> Witaj Mikołaj,

bg> W Twoim liście datowanym 10 grudnia 2004 (01:03:52) można przeczytać:

bg> dobra no widze ...

bg> w httpd.conf zahaszowalem:

bg> #<IfModule mod_userdir.c>
bg> #    UserDir public_html
bg> #</IfModule>

bg> dodalem to do virtualki ktora ma takze wskazywac jak glowna domena na
bg> /home/www/html

bg> i mimo to mozna nadal wlazic na www.glownadomena.pl/~user

caly czas proboje to ustawic i gdy mam w httpd.conf zaladowany modul
userdir to z kazdej domeny mozna wlazic na www.jakasdomena.pl/~user

yh

a chcialbym aby to bylo dostepne tylko z wybranej

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras