Re: xfce amb... wayland o x11? Problemes amb anydesk

El 28/11/19 a les 17:46, Ricard Pradell ha escrit:
> Com sempre que no puc resoldre un cas per mi mateix, em cal acudir al
> coneixement de la llista.
> Tinc un servidor amb Ubuntu 18.04 Server, on per mantenir-lo lleuger,
> el vaig instal·lar sense entorn gràfic per posteriorment instal·lar xfce

Hola Ricard,

no puc respondre a les preguntes, però llegint el missatge m'ha vingut
al cap de recomanar-te no fer servir sistema gràfic en servidors, i
administrar-lo via ssh.

Si prefereixes no fer servir línea de comandes, pots instal.lar webmin i
administrar remotament via navegador, però al final la línea de comandes
és el més ràpid i pots acabar escrivint scripts per a les tasques més
freqüents.

Àlex