Re: sistema apagat de sobte - why?!

Surt ja quan la màquina s'ha tornat a encendre.

Merci

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)
<°((( ><

El dia 12 de juny de 2016, 18:06, Oscar Osta Pueyo
<oostap.listas@gmail.com> ha escrit: