Re: sistema apagat de sobte - why?!

Hola,
Pot mirar amb un journalctl -k y sense -k.

Salut,

El dia 12 juny 2016 15:59, "Blackhold" <blackholdmailer@gmail.com> va escriure:
El dia 12 de juny de 2016, 15:04, Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com>
ha escrit:

> Hi ha molts programes que generen errors glib. Ho descartaria com a causa.
> Potser els controladors wifi.
> ... Lenovo, Blackhold? Hihihi ;-)

doncs sep hehe :P durant molts anys m'han agradat moltíssim aquestes
màquines sobretot per lu robustes que són... però la que tinc ara :(
si segueix a aquest ritme hauré de començar a tirar de cinta americana
xD

per la wifi, una intel... ja... a veure el dia que la canvio i poso
alguna cosa que almenys la pugui posar en mode monitor :P