Re: sistema apagat de sobte - why?!

Què significa que «s'ha parat en sec»? S'ha quedat bloquejada (teclat i
ratolí) o bé s'han apagat tots els llums i el ventilador?

Entenc que hi estaves treballant en aquell moment, i que es tracta d'un
portàtil (?) Si és així, té molt temps l'ordinador? El connector
d'alimentació està en bon estat? La bateria funciona correctament quan
cal? Ha quedat carregada després de l'aturada sorpresa?

El 12/06/16 a les 14:19, Blackhold ha escrit: