Re: sistema apagat de sobte - why?!

Prova journalctl -b-1 tot i que al meu sistema (testing) no funciona,
sembla que no el tinc configurat per desar logs antics :-/

A alguns servidors no-Debian (Fedora/Red Hat/Centos, no recordo quin
d'ells) per la feina sí que ho he fet anar i funcionava.

Si et passa en mode bateria, neteja els contactes. També pot ser que la
bateria estigui morint, la que tenia jo va arribar a un punt en què un
40% de càrrega ja era crític

El 12/06/16 a les 18:52, Blackhold ha escrit: