Re: miniconf a barcelona

Jo mai he entès aquestes coses... És una mena de feminisme mal entès...
En fi, ja us ho fareu... :-p

Jo, com que no soc ni dona ni pagafantes, doncs m'ho miraré des de la
barrera :-D

Pd.: el dia que s'organitzin xerrades de debian amb la "peculiaritat" de
què els ponents duguin barba potser m'hi apunto!

Salut a totes I TOTES,

Joan