Re: miniconf a barcelona

> Jo, com que no soc ni dona ni pagafantes, doncs m'ho miraré des de la
barrera :-D

Quina barrera? Em semble que no he entès el mateix que tu d'aquesta proposta. Jo he entès una xerrades per tothom amb dones com a ponents.

Potser el que vols és fer de ponent en una xerrada. Si és així, crec que tot es pot parlar i si cal podem organitzar un esdeveniment per la teva xerrada.