Re: miniconf a barcelona

El Divendres 16 Agost 2013 19:49:55 Joan va escriure:
> Jo mai he entès aquestes coses... És una mena de feminisme mal
> entès... En fi, ja us ho fareu... :-p
>
> Jo, com que no soc ni dona ni pagafantes, doncs m'ho miraré des de la
> barrera :-D
>
> Pd.: el dia que s'organitzin xerrades de debian amb la "peculiaritat"
> de què els ponents duguin barba potser m'hi apunto!
>
> Salut a totes I TOTES,

crispetes.gif^H^H^Hapng

T'aviso que per un missatge en què feia broma precisament amb les barbes
em va caure un bon xàfec de correus privats, quan el missatge era en un
to bastant més de broma que aquest.

Pel que fa al tema de llocs, els contactes que tenia a l'Autònoma estan
molt freds, a banda que és un lloc que tot i estar ben comunicat no
deixa de ser una mica lluny. L'altre lloc on tinc contactes és al segon
que proposa la Mònica, a l'Escola Industrial, per la part d'FP. Però em
sembla que aquí no seré necessari :-)

Pel que fa a ajuda presencial, per assumptes familiars no em serà
possible fins a una data per determinar que no depèn de mi i que ara
mateix no puc precisar. Si fos pel setembre, gairebé segur que no
podré. Si és a partir de novembre, és bastant probable que ja pugui.
Octubre és un terreny pantanós...

Independentment del sexe de les ponents, crec que és una oportunitat més
per entrar al món Debian com a alguna cosa més que usuari, i només per
això m'agradaria poder assistir-hi.

--
Atentament,

Eloi Notario.