Re: miniconf a barcelona

bones!
sense ànims de començar un flame... amb aquesta calor! :D

El dia 16 d’agost de 2013 19.49, Joan <arbocenc@calbasi.net> ha escrit:
Jo mai he entès aquestes coses... És una mena de feminisme mal entès...
En fi, ja us ho fareu... :-p
no crec que sigui mal entès, en tot cas, la valoració pot ser subjectiva però dir-ho d'entrada a una proposta que de moment només proposa la trobada amb presència de dones (o de qui se senti dona, o derivades)... tampoc ho entenc! en fi.. :)

en un món o camp com el nostre on la presència i la visibilització és minoritària crec que és necessari i positiu quelcom així! en tot cas, jo no entenc que algu ho jutgi només pel fet de no sentir-s'hi cridat... i potser ho dius ben dit però també pot resultar molest. i jo tampoc vull ser ofensiva però m'he vist amb les ganes de dir alguna cosa, potser per com planteges la questió :)

Jo, com que no soc ni dona ni pagafantes, doncs m'ho miraré des de la
barrera :-D
què té a veure ser o no un pagafantes...? :)

Pd.: el dia que s'organitzin xerrades de debian amb la "peculiaritat" de
què els ponents duguin barba potser m'hi apunto!
tot pot ser en aquest món!

Salut a totes I TOTES,

salut i llibertat per totes
Joan

i mònica, moltes gràcies per la iniciativa! jo no sé si em convé involucrar-m'hi molt, però de segur que (encara que potser em posi barba) m'hi acostaré o m'agradarà col.laborar-hi. :D

que vagi molt bé per la debconf!

petons!