Re: GNOME 3: com evitar-lo?

Àlex,

Les barres de tasques, el gnome-panel vaja, es poden personalitzar igual que abans, però en comptes de fer clic amb el botó secundari (el meu és el dret) del ratolí, ara cal fer ALT+clic_dret.

L'única cosa que no he pogut canviar és la mida mínima de les barres: 29 píxels. A la resolució nativa del mini-portàtil es veu ENORME, ocupa massa alçada.. He vist que a la darrera Ubuntu el mínim és 18 píxels, però no he trobat la manera de canviar-ho a Debian, llevat d'algunes instruccions per recompilar el paquet (que, sincerament, em fa mandra).

Algú ho ha aconseguit, per cert?

En qualsevol cas, vaig provar XFCE uns dies però hi trobava a faltar eines, i vaig acabar tornant a KDE després d'anys.