Re: GNOME 3: com evitar-lo?

Hola,

30/01/12, 13:20 (+0100); alex@probeta.net escriu:
> Jo el que he fet és personalitzar Gnome 3 fins a deixar-lo semblant al
> Gnome 2, en només dos passos, i fa un efecte bastant semblant.
>
> (o he personalitzat Gnome-Shell fins que s'asembla a Gnome Panel, no sé
> què és més correcte de dir, que jo em lio amb aquests termes)

Jo em vaig passar a l'XFCE i ara tinc un escriptori 99% similar al del
Gnome 2 amb l'avantatge que és més lleuger i es carrega més ràpid.
Aprox., menys de 2 segons, des de que escric la contrasenya fins a
tenir l'escriptori llest.

Les úniques dificultats que he trobat és a l'hora de replicar el menú
d'aplicacions del Gnome (s'han d'editar fitxers de configuració,
l'eina gràfica no acaba de funcionar), l'automuntatge de discs usb
(s'ha d'instal·lar el paquet gvfs), el salvapantalles (l'xscreensaver
té problemes d'incompatibilitat amb mplayer) i els scripts d'inici que
són una mica diferents.

Per altra banda, l'XFCE no té gestor de feines d'impressió o no l'he
sapigut veure ... tampoc és una gran pèrdua.

La resta de coses, com ara el gestor de finestres, espais de treball,
etc. són altament configurables, no he trobat cap diferència respecte
a Gnome, fins i tot estèticament.

En resum, una experiència positiva, l'única pega és que al principi
has de dedicar temps a configurar-ho tot.

--
Salutacions,
Ernest