Re: GNOME 3: com evitar-lo?

> L'única cosa que no he pogut canviar és la mida *mínima *de les barres:
> 29
> píxels. A la resolució nativa del mini-portàtil es veu ENORME, ocupa
> massa
> alçada.. He vist que a la darrera Ubuntu el mínim és 18 píxels, però
> no he
> trobat la manera de canviar-ho a Debian, llevat d'algunes instruccions per
> recompilar el paquet (que, sincerament, em fa mandra).

Hola Roger,

amb el Gnome-Tweak-Tool es pot canviar el tema i la mida de les fonts.
Potser baixant la mida de les fonts es pot aconseguir una barra més
petita.

unaltre manera a provar de fer-ho seria editar directament el fitxer de
configuració, que per defecte crec que és el Adwaita

  /usr/share/themes/Adwaita/metacity-1/metacity-theme-3.xml

però jo ho veig força complicat

Àlex