Re: GNOME 3: com evitar-lo?

Jo el que he fet és personalitzar Gnome 3 fins a deixar-lo semblant al
Gnome 2, en només dos passos, i fa un efecte bastant semblant.

(o he personalitzat Gnome-Shell fins que s'asembla a Gnome Panel, no sé
què és més correcte de dir, que jo em lio amb aquests termes)

(1) Des de la finestra d'entrada es pot demanar que l'entrada sigui al
Gnome clàssic, enlloc del nou Gnome. (si es necessari, cal seleccionar
l'usuari "Altre" i tornar a posar el nom d'usuari per a que aparegui
l'indicador del tipus de sessió)

(Si no aparegués aquesta opció, que a Debian testing sí ha d'apareixer,
llavors caldria instal.lar el paquet "gnome-session-fallback":   sudo
apt-get install gnome-session-fallback   )

(2) I amb això ja tenim el menú clàssic a la barra de dalt, però encara no
deixa tenir icones a l'escriptori ni altres coses del Gnome 2. Llavors
instal.lo el paquet "gnome-tweak-tool":

  sudo apt-get install gnome-tweak-tool

Que a partir d'ara apareixerà dins el menú de preferències ... quelcom
anomenat ajustaments avançats o semblant ... i a la primera opció que
dona: "File Manager" activo "Have file manager to handle the desktop".

I ja tenim la barra de tasques, icones a l'escriptori, ... però encara
falta poder personalitzar les barres i poder posar applets com abans.
Encara no sé com es fa. I si deixo a la barra de dalt un accés directe a
un programa del menú, després no sé com treure-ho

Bona sort