Re: Campanya "Jo també dic PROU SPAM"

On Wednesday 25 January 2012 15:49:13 Eloi Notario wrote:

> Podem triar entre dos camins a seguir: ignorància absoluta (amb clic
> al "Report as spam" com fins ara, però sense dir-ho cada vegada) fins
> que s'avorreixi o treure la cavalleria per tancar-li el xiringuito a
> base de notificacions als seus proveïdors de serveis.
>
> A mi em va la marxa i estic disposat a la segona opció.

I contactar directament amb ells per que deixin d'enviar correus a una llista
que no hi pinten res?
No em sembla que sigui voluntari ni vagin de mala fe, simplement que s'ha
colat la direcció de la llista a la seva llibreta.

http://relatslallunaenuncove.blogspot.com/

La Lluna en un Cove · Revista de Relats en Català
Ap. de Correus 1100, 46870 Ontinyent

relatsdeficcio@telefonica.net
relatsdeficcio@lallunaenuncove.cat

--