Re: mantenidor qdacco?

Hola,

No he mirat què feia exactament hindent per adaptar Dacco a dict. Si
Miguel tens informació més o menys a mà (què executaves, etc.) m'ho
passes?

Podria o bé substituir hindent d'alguna manera que ja existeixi (ni que
sigui algun script en Python en temps de fer el paquet*?) o bé, i potser
intentaria això, fer que Dacco generi els fitxers ja "hindejats".

*: si és viable puc fer-ho

La idea general, Innocent, de com funciona: la gent de Dacco fa uns XML
que són el diccionari (des de www.catalandictionary.org) (fa temps que
no es fa una nova versió però hi ha "rumors" :) que aviat s'en farà
una). qdacco fa servir aquests XMLs. En Miguel generava també els dict
també però això no tinc detalls.

Fins aviat,

--
Carles Pina i Estany