Re: mantenidor qdacco?

Bon dia!

He estat mirant una mica l'estat d'aquest paquet....uhmm...és una mica estrany.
Tenc alguns dubtes:

>Per part meva estic obert a qualsvol suggeriment o canvis a fer a qdacco
>que pugui ajudar.

¿Tú ets l'autor del codi?

>Fins el setembre (aprox.) en Miguel Gea portava el paquet del qdacco:
>http://packages.debian.org/unstable/text/qdacco

>però el setembre es paquet es va quedar orfe :-( diria que també amb els
>paquesta dacco-cat-users o dacco-eng-users.

No veig que s'hagi informat que aquest paquet estigui orfe: n'estas
segur que el paquet és orfe?

>Conec gent que fa servir qdacco (sense que jo els "convidés") i que ho
>troba útil. Em sap greu que no estigui a Debian/Ubuntu. No sé si algú
>aquí voldria re-agafar la última versió d'en Miguel i tornar-la a
>mantenir.

¿T'has plantejat  encarregar-te tú del manteniment?

Bé, tal vegada alguns d'aquests dubtes estan resolts en algun dels
enllaços però només hi he pegat una ullada ràpida.

Salutacions!

I. De Marchi