Re: DWN podeu revisar-les?

>També se les envio a en Miquel Vidal a <miquel@sindominio.net> que és qui
>en un primer moment es va oferir però tinc l'inconvenient que des del meu ISP
>no puc accedir a enviar correu a aquest domini pel que si no em dius cap
>altra alternativa les aniré enviant a la llista.

Si no pots enviar mail a sindominio des del teu ISP (es tracta de terra.es)
pots mirar a www.islatortuga.com , perque es il.legal. Alla hi han cartes
model per enviar als ISP que practiquen la censura a alguns dominis i assessorament
per a aquestos casos. Tambe podria ser que no poguessis accedir, ja
que penso que Terra veta als seus usuaris l'acces a aquesta web, si
vols mirar-ho i no et deixen accedir i a mes no tens cap altre acces
mes a internet, m'ho dius i t'envio els articles en questio.
Bytez.